Nieuws

BELANGRIJK BERICHT VOOR ONZE PATIËNTEN

Publicatiedatum: 22-04-2020

Wij hebben vanaf 6 mei de reguliere mondzorg weer hervat. We hebben de nodige voorzorgsmaatregelen genomen en kunnen u op een veilige manier ontvangen in de praktijk. Alle geplande afspraken tot 18 juli komen voorlopig te vervallen. We gaan onze patiënten bellen om een nieuwe afspraak in te plannen. Hierbij krijgen ...

Lees verder over 'BELANGRIJK BERICHT VOOR ONZE PATIËNTEN'

Aankondiging overstap Famed naar Infomedics
Als u bij ons op afspraak bent geweest, bent u gewend om de rekening van Famed te ontvangen. Famed is samengegaan met Infomedics. Onze rekeningen worden daarom per 1 november 2019 door Infomedics verstuurd.

Rekeningen van Infomedics
Na uw behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics of deze gedekt wordt door uw zorgverzekering. Als u niet (volledig) verzekerd bent voor de behandeling stuurt Infomedics u een rekening.

Uw rekening betalen
U heeft 30 dagen de tijd om de rekening te betalen. Betaalt u via internetbankieren, let er dan op dat u de betaalgegevens gebruikt die op deze rekening staan (let op: dit is een ander rekeningnummer dan u gewend was!). U kunt ook de QR-code die op de rekening staat scannen met uw mobiele telefoon. U wordt dan direct naar uw iDEAL betaalpagina geleid. Alle betaalgegevens zijn al netjes voor u ingevuld, waardoor u alleen nog akkoord hoeft te geven op de betaling.

Digitale rekening
Als uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij ons bekend zijn, kunt u uw rekening voortaan ook digitaal ontvangen. Wilt u hier gebruik van maken? Geef dit bij ons aan tijdens uw volgende bezoek.